Το κοινό και οι πολιτικοί.

Θέλω να μεταφράσω ένα λόγο του George Carlin, που είχε πει σε ένα από τα σόου του σε Αμερικάνικο κοινό. Βέβαια κάνει αναφορά στο Αμερικάνικο κοινό γι αυτό εγώ, μεταφράζοντας το, θα αλλάξω όπου Αμερικάνος, Αμερική, Αμερικάνικος, σε Ελληνας, Ελλάδα και Ελληνικός.

Ο μεγάλος λοιπόν αυτός κωμικός τα έλεγε κάπως έτσι:

Για ένα πράγμα που δεν με ακούτε να παραπονιέμαι είναι οι πολιτικοί. Όλοι παραπονιούνται για τους πολιτικούς. Όλοι λένε ότι είναι άχρηστοι. Μα από που νομίζεται ότι έρχονται αυτοί οι πολιτικοί; Δεν μας ήρθαν εξ ουρανού. Δεν πέρασαν από κάποια χρονική μεμβράνη από μια άλλη πραγματικότητα.

Προέρχονται από Έλληνες γονείς, Ελληνικές οικογένειες, Ελληνικά σπίτια, Ελληνικά σχολεία (σσ: πολλές φορές στην περίπτωση μας Αμερικάνικα ή Αγγλικά), Ελληνικές εκκλησίες, Ελληνικές (σσ: ή και πάλι ξένες) εταιρίες και πανεπιστήμια, και εκλέγονται από Έλληνες πολίτες.

Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε φίλοι μου. Αυτό μπορούμε μόνο να προσφέρουμε. Αυτό είναι το ότι παράγει το σύστημα μας. Σκουπίδια μπαίνουν, σκουπίδια βγαίνουν.

Εάν έχεις εγωιστές, αδιάφορους πολίτες, θα έχεις και εγωιστές, αδιάφορους αρχηγούς. Οι τετραετίες και οι χρονικοί περίοδοι δεν πρόκειται ποτέ να οφελήσουν: το αποτέλεσμα είναι ότι θα ξανακαταλήξουμε με καινούργιους εγωιστές και αδιάφορους Έλληνες.

Άρα, ίσως, λέω ΊΣΩΣ δεν είναι οι πολιτικοί αυτοί που είναι άχρηστοι. Ίσως κάποιος άλλος είναι άχρηστος εδώ τριγύρω… Όπως.. Το κοινό. Ναι! Το κοινό είναι άχρηστο. Τι ωραίο πολιτικό σλόγκαν: “Το κοινό είναι άχρηστο. Γαμώ την ελπίδα!”

Διότι αν είναι όντως λάθος των πολιτικών (για την κατάσταση της χώρας), πού είναι όλοι οι λαμπροί άνθρωποι με συνείδηση. Πού είναι όλοι οι λαμπροί, τίμιοι, έξυπνοι Έλληνες οι οποίοι είναι έτοιμοι να πατήσουν πόδι, να σώσουν το Έθνος και να μας οδηγήσουν; Δεν έχουμε τέτοιους ανθρώπους σε αυτή τη χώρα: όλοι είναι στα εμπορικά κέντρα, ξύνοντας τον κώλο τους, σκαλίζοντας τη μύτη τους, βγάζοντας τη πιστωτική τους από το τσεπάκι τους και αγοράζοντας ένα ζευγάρι παπούτσια με φωτάκια.

Έτσι κι εγώ, έχω λύσει αυτό το μικρό πολιτικό δίλημμα για μένα με έναν πολύ απλό τρόπο: Την ημέρα των εκλογών… Μένω σπίτι. Δεν ψηφίζω. Δύο λόγοι που δεν ψηφίζω: Πρώτον, είναι ανούσιο. Αυτή η χώρα έχει αγοραστεί και πουληθεί εδώ και πολλά χρόνια τώρα. Οι μπαρούφες που ανακατεύουν κάθε 4 χρόνια δεν σημαίνουν απολύτων τίποτα. Και δεύτερον, δεν ψηφίζω γιατί πιστεύω ότι αν ψηφίσεις, δεν έχεις δικαίωμα να παραπονιέσαι. Πολλοί θέλουν να το γυρίζουν ανάποδα αυτό και να σου λένε “Αν δεν έχεις ψηφίσει δεν έχεις και δικαίωμα να παραπονιέσαι”, αλλά που είναι η λογική πίσω απ αυτό;

Αν ψηφίσεις και εκλέξεις ανέντιμους και ανάξιους ανθρώπους, οι οποίοι παίρνουν υπουργεία και διαλύουν τα πάντα… τότε είσαι υπεύθυνος γι αυτά που έχουν κάνει. Εσύ προκάλεσες το πρόβλημα αυτό: Εσύ τους ψήφισες. Δεν έχεις το δικαίωμα λοιπόν να παραπονιέσαι.

Εγώ όμως, απ την άλλη μεριά, που δεν ψήφισα, που στην ουσία δεν βγήκα ούτε καν από το σπίτι μου την ημέρα των εκλογών, δεν είμαι σε καμία περίπτωση υπεύθυνος για ότι κάνουν αυτοί οι άνθρωποι και έχω κάθε δικαίωμα να παραπονιέμαι για όσο χρόνο θέλω, σχετικά με το χάος που έχεις προκαλέσει εσύ και με το οποίο δεν έχω ουδεμία ανάμειξη.

Έτσι λοιπόν γνωρίζω πως αργότερα σε λίγο καιρό θα έχετε πάλι αυτές τις ωραίες εκλογές που σας αρέσουν τόσο πολύ, οπότε απολαύστε το όσο μπορείτε, θα έχει πολύ πλάκα. Είμαι σίγουρος με το που τελειώσουν και αυτές οι εκλογές τα πράγματα στη χώρα σας θα καλυτερέψουν.

Όσο για μένα, θα είμαι σπίτι μου εκείνη τη μέρα και θα κάνω το ίδιο πράγμα ακριβώς με εσάς. Η διαφορά όμως είναι, πως όταν τελειώσω με τον αυνανισμό, θα έχω και ένα αποτέλεσμα για να σας το δείξω φίλοι μου.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

